Ofte Stillede Spørgsmål

Opdateret 19/04/2021 – © 2021 GALLERI FUSION

Hvordan bestiller jeg varer som ny kunde?

Gallerifusion.dk er delt op i forskellige kategorier - malerier, tegninger, plakater og skulpturer. Alle praktiske oplysninger om bestilling, handelsbetingelser, forsendelse, bytte- og returret, finder du nederst på siden.

Er du interesseret i en vare, kan du klikke på den for at se en beskrivelse, læse praktiske oplysninger og købe varen. Klik på knappen ”Tilføj til kurv”, og varen er tilføjet til kurven. Enten kan du shoppe videre, eller gå direkte til kassen og gennemføre købet.

Når du er færdig med at shoppe, klikker du på kurv-ikonet i øverste højre hjørne af skærmen. Gallerifusion.dk fører dig nu igennem fire trin, hvor du skal godkende dine varer, opgive leverings- og kontaktinformation, vælge leveringsadresse og til sidst godkende betaling. Du skal altså ikke oplyse kreditkortnummer før til allersidst, hvor du godkender ordren.

Husk at tjekke informationerne, og udfylde din e-mail, hvor din kvittering bliver sendt til.

Har jeg mulighed for at vælge en anden leveringsadresse end min egen?

Nej, leveringsadressen du anvender ved kassen, er den leveringsadresse, som bliver brugt til levering af din ordre.

Hvis din ordre skal leveres til en anden leveringsadresse, skal du kontakte vores kundesupport. 

Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

Hvis der er varer, som ikke længere findes på gallerifusion.dk, skyldes det, at de er udsolgt. Varer som f.eks. plakater og skulpturer kan komme på lager igen, hvis omsætningerne tillader det. I langt de fleste tilfælde bliver varerne tilgængelige igen, og optræder efter kort tid igen i shoppen. 

Du opfordres til at vende tilbage til gallerfusion.dk igen efter kort tid, for at kontrollere om varen er der.

Vær opmærksom på at malerier, skulpturer og tegninger er one-of-a-kind (unikke) varer og derfor ikke kommer på lager igen.

Jeg har brug for mere information om en vare

Ved hver vare er der et felt med generelle vareoplysninger. Her vil der være en beskrivelse af varen, og hvis der er særlige detaljer, er dette felt også udfyldt.

Har du specifikke spørgsmål, så kontakt os på support@gallerifusion.dk eller på telefon (+45) 4021 1521.

Varen, jeg købte, er nu blevet billigere - betaler I differencen tilbage?

Det er prisen, som er angivet på gallerifusion.dk ved købet, som er gældende. Der kan være særlige ugelige tilbud/dagstilbud, som kun er gældende en periode. Prisen på varen på gallerifusion.dk kan derfor variere fra dag til dag. Grundet de særlige tidsbegrænsede tilbud vil Galleri Fusion derfor ikke kunne tilbagebetale differencen.

Er det sikkert at bestille online?

Gallerifusion.dk kommer ikke i kontakt med eller ser dine kreditkortoplysninger. De håndteres på en sikker server med en sikker forbindelse.

Vi kan aldrig komme til at trække mere end det beløb, du har accepteret ved din bestilling. Retsligt er du stillet således, at du kan få pengene tilbage hvis:

  • Varen ikke leveres.
  • Du benytter dig af din fortrydelsesret eller reklamationsret.

Hvornår trækker vi pengene?

Vi trækker først pengene, når ordren er sendt afsted.

Kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Det er muligt, samme dag som bestillingen er foretaget, at kontakte vores support på support@gallerifusion.dk  eller på telefon (+45) 4021 1521, for at annullere en ordre.

Hvis man har bestilt en vare, og gerne vil bestille noget ekstra, anbefaler vi at du foretager et nyt køb.

Spørgsmål om levering & fragt

Gallerifusion.dk leverer til hele Danmark, Skandinavien og udlandet.

Hvor lang er leveringstiden?

Vi afsender dine varer indenfor 1-3 hverdage. Leveringen sker med PostNord, GLS eller en fragtmand.
I travle perioder kan leveringstiden dog tage længere tid. 

På gallerifusion.dk anvendes tre forskellige leveringerstider. Herunder ses vores tre leveringstider:

  • Danmark levering 3-5 dage
  • Europa levering 1-2 uger
  • Udenfor Europa 2-3 uger 

Kan I lægge min pakke på et aftalt sted?

Ja, men det skal aftales forud for leveringen. Ønskes det at pakken skal ligges på et aftalt sted, kontakt os på support@gallerifusion.dk eller telefon (+45) 4021 1521.

Hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke ankommer, hvad sker der så?

PostNord eller GLS vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente pakken på dit lokale posthus. Er du tilmeldt Døgnpost, kan du afhente pakken i din boks. Ved brug af fragtmand, vil varen blive stillet på det aftalte sted.

Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre

For at kunne ændre adressen for en afgivet ordre, skal du skrive til support@gallerifusion.dk med dit ordrenummer og de nødvendig ændringer. Vores support vil vende tilbage med information om, hvorvidt det er muligt at foretage ændringen.

Eller ring på telefon (+45) 4021 1521 og anmod om ændring af leveringsadressen.

Kan jeg tracke/følge min ordre?

Alle ordrer sendt med postforsendelse får et Track & Trace nummer, som du kan slå op hos postnord.dk eller gls.dk. Der kan godt gå op til 36 timer før pakken registreres hos PostNord eller GLS. Du modtager track-and-trace nummeret på mail. Husk at tjekke 'uønsket post'-mappen, hvis du ikke modtager mailen.

Spørgsmål om returnering af en vare

Jeg har brug for at returnere en vare

Når du handler på gallerifusion.dk, har du altid 14 dages fortrydelsesret efter, at din vare er leveret.

Ved returnering skal varen være i samme stand som ved modtagelsen, og varen bør returneres i samme indpakning, som den blev sendt i.

Ønsker du at bruge din fortrydelsesret, så kontakt os venligst på support@gallerifusion.dk eller på telefon (+45) 4021 1521.

Der er en mangel eller fejl på en vare - reklamation

Skulle du modtage en reklamationsberettiget vare, beklager vi fejlen. Du skal kontakte support på support@gallerifusion.dk eller telefon (+45) 4021 1521, så finder vi en løsning.

Du har 2 års reklamationsret fra modtagelsen af varen. Dog skal du reklamere inden for en rimelig tid, efter du har konstateret en mangel.

Det forventes, at du, som kunde, anvender varen, som aftalt om korrekt brug og vedligeholdelse af varen. Misligholdes en vare i forhold til aftalen, vil det opfattes som fejlagtig brug, og derfor vil varen ikke være dækket af reklamationsretten.

Læs mere om din bytte- og returret

Min vare er blevet skadet under transporten

Når du modtager din levering, skal du kontrollere den for eventuelle synlige skader. Er varen beskadiget eller har andre synlige tegn på defekt, skal du meddele det med det samme. Transportskader skal meddeles inden for 2 hverdage.

Kontakte support på support@gallerifusion.dk eller telefon (+45) 4021 1521, så finder vi en løsning.

Der er mangel i den leverede pakke

Desværre kan fejl ske. Hvis du har modtaget din ordre, og der mangler en vare, så kontakt os venligst på support@gallerifusion.dk eller på telefon (+45) 4021 1521.

Hvis du sender en mail, så husk at vedlægge dit ordrenummer. Derefter undersøger vi sagen straks.

Jeg har fået det forkerte beløb tilbage

Hvis du mener, at du har fået det forkerte beløb tilbagebetalt, bedes du venligst kontakte os på support@gallerifusion.dk eller på telefon (+45) 4021 1521 med dit ordrenummer og det beløb, du mener at skulle have tilbage.

Desværre kan fejl ske. Hvis du har modtaget din ordre, og der mangler en vare, så kontakt os venligst på support@gallerifusion.dk eller på telefon (+45) 4021 1521.